מסירת רכבים חדשים

בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה שבבאר שבע, הדגש על הפרטים הקטנים הוא העיקר. ברור לכל כי בסופו של דבר שביעות רצונו של הלקוח היא זאת שתקבע את עתיד הסוכנות, ולכן נעשים כל המאמצים האפשריים לשמירה על שביעות רצון זו. בירוחם עזרא סוכנות טויוטה תהליך מסירת רכבי טויוטה החדשים ללקוחות הוא תהליך מוקפד ומדוקדק, בו מוודאים שהלקוח אכן קיבל את כל המבוקש ברכב טויוטה החדש שזה עתה רכש.

בחירת הרכב וההתקנות

ראשית, הלקוח מגיע לאולם התצוגה ומתרשם ממגוון דגמי טויוטה החדשים המוצעים למכירה באולם התצוגה. בעזרתו של נציג מכירות מקצועי המכיר כל חלק וחלק, כל שיפור וחידוש, בדגמי טויוטה השונים, הלקוח בוחר את הדגם שמתאים לו מבין כולם, בצורה שתענה על צרכי הנהיגה שלו ושל משפחתו.

לאחר בחירת דגם הטויוטה הרצוי, הלקוח בוחר מתוך מפרט האביזרים של החברה את האביזרים אותם הוא מעוניין להתקין ברכבו החדש. לכל דגם טויוטה קיים מפרט אביזרים משלו.

הכנת הרכב למסירה

לאחר שהלקוח בחר את דגם הטויוטה המבוקש, ואת אביזרי טויוטה הנלווים להתקנה ברכב, הרכב החדש עובר למחלקת ההתקנות של. מחלקת ההתקנות מבצעת בדייקנות רבה את העבודה הנדרשת, ומכינה את הרכב החדש למסירה ללקוח.

לאחר שברכב הטויוטה החדש הותקנו כל האביזרים הנלווים, מגיע נציג המכירות ובודק כי אכן הותקנו כל האביזרים הנדרשים. כמו כן, נציג המכירות בודק את טיב ההתקנה, ואת פעולתן של כל המערכות הנלוות והאביזרים הנדרשים שהותקנו ברכב.

מסירת הרכב

במועד שנקבע יחד עם הלקוח למסירת הרכב, הטויוטה החדשה ממתינה ללקוח בחדר ייעודי למסירת רכבים. בטרם המסירה, הרכב עובר שטיפה יסודית ביותר, וניקוי פנים אינטנסיבי. הרכב מקושט, ומחכה ללקוח עם המפתחות בפנים, בתוספת שי.

הדרך הביתה

גם לאחר שהרכב נמסר ללקוח, הלקוח יודע כי תמיד יש לו למי לפנות. עם קבלת המפתחות הלקוח נכנס למשפחה חדשה – משפחת ירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה. מספר ימים לאחר המסירה, אחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו יוצר קשר עם הלקוח במטרה לוודא את מידת שביעות רצונו, ושאכן קיבל את השירות המסור והטוב ביותר. במידה ונרשמת תלונה כלשהי, הטענה נבדקת באופן מיידי תוך כדי עדכון מתמיד של הלקוח בפרטי הטיפול.

לפרטים נוספים חייגו כעת 9142* 




צור קשר
* שדה חובה
שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות