פניות לקוח

בירוחם עזרא סוכנות משנה טויוטה רואים בכל לקוח כבן משפחה. אמנת השירות מבטיחה את השירות הטוב ביותר, המלווה בטיפול ישיר ומסור שמגיע עד לפרטים הקטנים. נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לטפל בכל פניה, בקשה, טענה או הצעה בכל אחד מתחומי העיסוק השוטפים של הסוכנות.

יחס אישי

הפניות השונות שמגיעות אלינו, בין אם מדובר בפניות ישירות אל הסוכנות, או בפניות אל מרכז השירות, מטופלות על ידי מחלקת קשרי הלקוחות של הסוכנות. כל פנייה זוכה למעקב צמוד מצד המחלקה כדי להבטיח ללקוח את היחס האישי לו הוא ראוי.

הלקוח תמיד מעודכן

אנחנו דואגים לעדכן את הלקוח, ולהישאר בקשר שוטף בנוגע לכל שינוי או עדכון במצב הפנייה. דיאלוג זה מדגיש את אמנת השירות לה אנו מחויבים.

נשארים בקשר

גם לאחר קבלת השירות, או הטיפול המלא בפנייה, אנו נשארים בקשר ומוודאים את מידת שביעות הלקוח במטרה לדעת איפה נוכל להשתפר.

בירוחם עזרא סוכנות טויוטה  רואים את הלקוחות שלנו בראש טבלת סדרי העדיפויות, ומאמינים שלקוחות מרוצים הם הגלגל שמניע אותנו להמשיך לעשות את העבודה שלנו בצורה הטובה ביותר.

לפרטים נוספים חייגו כעת 9142* 




צור קשר
* שדה חובה
שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות