תיאור אופן הטיפול בלקוח מרגע הגעתו של זה למרכז השירות, ממחיש את תפיסת "הלקוח במרכז" הנהוגה בירוחם עזרא - מוסך מורשה טויוטה.
בעת כניסת הלקוח למרכז השירות עוטף אותו יועץ השירות ומעניק לו את הליווי האישי והצמוד ביותר, מרגע זה האחריות המלאה לקשר עם הלקוח נתונה בידי יועץ השירות שקיבל את פניו. לאחר תהליך הקליטה הלקוח מופנה לפינת ההמתנה המרווחת והנעימה ורכבו עובר לידיו של מנהל העבודה המקצועי, אשר בודק כי כל הרישומים ברורים ומעביר את הטיפול ברכב למכונאי.
רכב עובר בדיקה וטיפול מקצועי תוך שימת דגש לבקשותיו של הלקוח. בתוך שלב העבודה מתבצעת בקרת איכות על ידי מכונאי בכיר. בתום הטיפול נלקח הרכב לנסיעת מבחן על מנת לוודא כי הטיפול הושלם וכל הליקויים תוקנו, רק בשלב הזה יאשר מנהל העבודה המקצועי את כשירות הנהיגה ברכב לאחר טיפול ויחתום על גבי כרטיס העבודה. הכרטיס מועבר ליועץ השירות שמוודא כי כל בקשות הלקוח בוצעו, וכי הרכב אכן מוכן למסירה. בתום התהליך מלווה יועץ השירות את הלקוח לרכבו ומוודא כי הכל התבצע לשביעות רצונו המלאה. כיומיים לאחר הטיפול מבוצעת שיחת משוב מנציגת קשרי לקוחות כדי לוודא את שביעות רצונו של הלקוח הן בהיבט המקצועי והן בהיבט איכות השירות.
סוכנות הרכב מתמחה במגוון רחב של שירותי מוסך הניתנים לרכבי טויוטה השונים. מחלקת המכונאות תדאג לטיפול לאבחון מקצועי עד לפתרון מושלם של כל טיפול או תקלה, במחלקת החשמל והדיאגנוסטיקה תוכלו לקבל אבחון מדוקדק ופרטני לכל בעייה המתעוררת ברכיבי חשמל ומחשוב.
באגף מכירת האביזרים תוכלו לבחור ממגוון אביזרים, ולקבל שירותי התקנת אביזרים מהמתקינים המקצועיים והמורשים שלנו. במחסן החלפים תוכלו למצוא בדיוק את החלק שחיפשתם לרכב שלכם, וכמובן, לקבל שירות מאחד מיועצי השירות המעולים של ירוחם עזרא סוכנות טויוטה.
בזמן שאתם ממתינים לטיפול ברכב שלכם, תוכלו להינות מפינת המתנה נעימה ומפנקת, הכוללת פינת קפה, עוגות, עמדת אינטרנט וטלווזיה.
לפרטים נוספים חייגו כעת 9142*
מאמרים נוספים: